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Robustness for a single railway line: Analytical and simulation methods

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Robustness for a single railway line: Analytical and simulation methods

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Salido Gregorio, MA.; Barber Sanchís, F.; Ingolotti Hetter, LP. (2012). Robustness for a single railway line: Analytical and simulation methods. Expert Systems with Applications. 39(18):13305-13327. doi:10.1016/j.eswa.2012.05.071.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/35351

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Título: Robustness for a single railway line: Analytical and simulation methods
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Resumen:
Railway scheduling has been a significant issue in the railway industry. Over the last few years, numerous approaches and tools have been developed to compute railway scheduling. However, robust solutions are necessary to ...[+]
Palabras clave: Analytical measures , Railway timetabling , Robustness , Simulation tool
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Expert Systems with Applications. (issn: 0957-4174 )
DOI: 10.1016/j.eswa.2012.05.071
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.eswa.2012.05.071
Patrocinador:
Min. de Economia y Competitividad, Spain [TIN2010-20976-C02-01]
[PIRSES-GA-2011-294931]
Tipo: Artículo

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