Resumen:
|
[CA] Ens trobem davant una societat de consum cada vegada més formada
en matèria de productes bancaris. El client sap què vol, quan ho vol,
com ho vol, així com el preu que està disposat a pagar. No està disposat
a ...[+]
[CA] Ens trobem davant una societat de consum cada vegada més formada
en matèria de productes bancaris. El client sap què vol, quan ho vol,
com ho vol, així com el preu que està disposat a pagar. No està disposat
a conformar-se en solucions genèriques, el client busca un servei
personalitzat i una atenció de qualitat adaptada al màxim a les seues
preferències i necessitats particulars.
Les Cooperatives de Crèdit, arrelades a l'àmbit local, pertanyen a un
sector molt competitiu. El temps i el ritme de l'Economia Global les ha
obligades a prendre decisions i a implantar mesures que, acomplint la
normativa vigent, s'adapten a les necessitats dels clients i a l'estratègia
de negoci de la pròpia entitat. I en major o menor mesura, poc a poc,
ho estan aconseguint.
El canvi i la pressió competitiva que caracteritza l'entorn bancari,
exigeix al propi negoci majors dosis de dinamisme, flexibilitat,
especialització i innovació. El model de l'entitat, l'estratègia de negoci,
així com la capacitat d'implantar dita estratègia de forma efectiva, es
converteixen en variables crítiques per aconseguir l'èxit de forma
continuada.
El Quadre de Comandament Integral és una ferramenta que va més
enllà de la perspectiva financera, amb la qual els gerents de les
empreses acostumen a valorar la situació de les mateixes. Aquesta
ferramenta busca centralitzar tots els esforços de l'organització en
l'acompliment d'una missió, canalitzant i reconduint les energies,
habilitats i coneixements específics dels seus treballadors, a fi
d'aconseguir els objectius estratègics a llarg termini.
[-]
|