- -

Anàlisi de posicionament de la banca on-line des de la perspectiva del consumidor aplicant la netnografia

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Anàlisi de posicionament de la banca on-line des de la perspectiva del consumidor aplicant la netnografia

Show full item record

Camarena Sanfèlix, C. (2014). ANÀLISI DE POSICIONAMENT DE LA BANCA ON-LINE DES DE LA PERSPECTIVA DEL CONSUMIDOR APLICANT LA NETNOGRAFÍA. http://hdl.handle.net/10251/36823.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/36823

Files in this item

Item Metadata

Title: Anàlisi de posicionament de la banca on-line des de la perspectiva del consumidor aplicant la netnografia
Author: Camarena Sanfèlix, Carlos
Director(s): Clemente Ricolfe, José Serafin
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Read date / Event date:
2014-01-27
Issued date:
Abstract:
[CA] El sistema financer constitueix un dels pilars fonamentals per a l economia de qualsevol país. Els bancs, caixes, i cooperatives de crèdit com a part més visible i propera al consumidor final, són (o deuen ser-ho) els ...[+]
Subjects: Investigación en internet , Análisis de posicionamiento , Información financiera , Usuarios de banca , Rankia , Imagen comercial , Banca online , Netnografía , Sector financiero
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Licenciatura en Administración y Dirección de Empresas-Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record