- -

A Model-based Approach to Integrate e-Learning Platforms and Social Networks using a Service-Oriented Framework

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

A Model-based Approach to Integrate e-Learning Platforms and Social Networks using a Service-Oriented Framework

Mostrar el registro completo del ítem

Rozac, J.; Ballester Server, JV.; Buendía García, F. (2012). A Model-based Approach to Integrate e-Learning Platforms and Social Networks using a Service-Oriented Framework. Journal of Research and Practice in Information Technology. 44(3):247-263. http://hdl.handle.net/10251/37227.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/37227

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A Model-based Approach to Integrate e-Learning Platforms and Social Networks using a Service-Oriented Framework
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Universitat Politècnica de València. Departamento de Informática de Sistemas y Computadores - Departament d'Informàtica de Sistemes i Computadors
Fecha difusión:
Resumen:
E-learning is moving beyond traditional Learning Management Systems and Social Networks are raising new ways of learning. This work proposes an approach to integrate social networks and e-learning platforms taking advantage ...[+]
Palabras clave: Model use , Service-Oriented Framework , Social Network , Learning Management System , E-learning
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Journal of Research and Practice in Information Technology. (issn: 1443-458X )
Editorial:
Australian Computer Society Inc
Versión del editor: https://www.acs.org.au/__data/assets/pdf_file/0015/16701/JRPIT44.3.247.pdf
Patrocinador:
Ministerio de Ciencia e Innovación, Spain [AACV TIN2009-14317-C03-0]
Slovene Human Resources and Scholarship Fund, Slovenia
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem