- -

La comunicación como valor añadido a la innovación

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La comunicación como valor añadido a la innovación

Show full item record

Marín Mico, ÓC.; López Torres, M.; Alcantara Alcover, E.; Signes Pérez, E.; Prat Pastor, JM.; Primo Capella, V.; Puigcerver Palau, SA.... (2013). La comunicación como valor añadido a la innovación. Revista de biomecánica. 60:64-66. http://hdl.handle.net/10251/38523

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/38523

Files in this item

Item Metadata

Title: La comunicación como valor añadido a la innovación
Secondary Title: Communication strategies through people-driven innovation techniques
Author: Marín Mico, Óscar Cristóbal López Torres, Miguel Alcantara Alcover, Enrique Signes Pérez, Elisa Prat Pastor, Jaime Miguel Primo Capella, Victor Puigcerver Palau, Sergio Antonio Piza Padial, Miguel
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario Mixto de Biomecánica de Valencia - Institut Universitari Mixt de Biomecànica de València
Issued date:
Abstract:
[EN] This article explains how IBV applies People- Driven Innovation techniques in order to develop communication strategies. These techniques allow communicating to consumers in each campaign the innovative value of ...[+]


[ES] El presente artículo explica cómo aplica el Instituto de Biomecánica las técnicas de Innovación Orientada por las Personas para elaborar estrategias de comunicación. Estas técnicas permiten transmitir al consumidor ...[+]
Subjects: Comunicación , Innovación
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Source:
Revista de biomecánica. (issn: 1575-5622 )
Publisher:
Universitat Politècnica de València. Instituto de Biomecánica de Valencia
Publisher version: http://www.ibv.org/publicaciones/revista-de-biomecanica
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record