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Exploiting multiple ASR outputs for a spoken language understanding task

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Exploiting multiple ASR outputs for a spoken language understanding task

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Calvo Lance, M.; García Granada, F.; Hurtado Oliver, LF.; Jiménez Serrano, S.; Sanchís Arnal, E. (2013). Exploiting multiple ASR outputs for a spoken language understanding task. En Speech and Computer. Springer Verlag (Germany). 8113:138-145. doi:10.1007/978-3-319-01931-4_19.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/38611

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Metadatos del ítem

Título: Exploiting multiple ASR outputs for a spoken language understanding task
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario de Aplicaciones de las Tecnologías de la Información - Institut Universitari d'Aplicacions de les Tecnologies de la Informació
Fecha difusión:
Resumen:
In this paper, we present an approach to Spoken Language Understanding, where the input to the semantic decoding process is a composition of multiple hypotheses provided by the Automatic Speech Recognition module. This ...[+]
Palabras clave: Combination of multiple outputs , Graph of words , Graph of concepts , Spoken Language Understanding
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-3-319-01930-7
Fuente:
Speech and Computer. (issn: 0302-9743 )
DOI: 10.1007/978-3-319-01931-4_19
Editorial:
Springer Verlag (Germany)
Versión del editor: http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-01931-4_19
Título del congreso: 15th International Conference, SPECOM 2013
Lugar del congreso: Pilsen, Czech Republic
Fecha congreso: September 1-5, 2013
Serie: Lecture Notes in Computer Science;
Descripción: The final publication is available at Springer via http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-01931-4_19
Patrocinador:
Spanish MICINN under contract TIN2011-28169-C05-01, and under FPU Grant AP2010-4193.
Tipo: Capítulo de libro

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