Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.author | Giner i Salva, Elisa | es_ES |
dc.date.accessioned | 2014-09-03T09:28:13Z | |
dc.date.available | 2014-09-03T09:28:13Z | |
dc.date.issued | 2014-09-03T09:28:13Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/39380 | |
dc.description.abstract | Explicació dels contextos en què es fan servir, amb precisió i correcció, els falsos sinònims i doblets lèxics: consegüent / conseqüent, dependent / depenent, fàstic / fastig, estada / estança. | es_ES |
dc.description.uri | https://polimedia.upv.es/visor/?id=dbda2164-7415-544c-b84e-2f54d1247320 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | es_ES |
dc.subject | Valencià | es_ES |
dc.subject | Doblet lèxic | es_ES |
dc.subject | Estança | es_ES |
dc.subject | Fastig | es_ES |
dc.subject | Depenent | es_ES |
dc.subject | Consegüent | es_ES |
dc.title | C2. Consegüent - dependent - estada- fàstic | es_ES |
dc.type | Objeto de aprendizaje | es_ES |
dc.lom.learningResourceType | Polimedia | es_ES |
dc.lom.interactivityLevel | Bajo | es_ES |
dc.lom.semanticDensity | Alto | es_ES |
dc.lom.intendedEndUserRole | Alumno | es_ES |
dc.lom.context | Otro | es_ES |
dc.lom.difficulty | Difícil | es_ES |
dc.lom.typicalLearningTime | 20 minuts | es_ES |
dc.lom.educationalDescription | Vegeu el vídeo. Podeu parar-lo i veure'l de nou quan necessiteu tornar a escoltar algun fragment. Cal aprendre a usar els mots precisos que reflecteixen el contingut que volem expressar en cada cas. | es_ES |
dc.lom.educationalLanguage | Español | es_ES |
dc.upv.convocatoriaDocenciaRed | 2013-2014 | es_ES |
dc.upv.ambito | PUBLICO | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Giner I Salva, E. (2014). C2. Consegüent - dependent - estada- fàstic. http://hdl.handle.net/10251/39380 | es_ES |