Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.author | Palmer Sánchez, Mercé | es_ES |
dc.date.accessioned | 2014-09-03T09:31:12Z | |
dc.date.available | 2014-09-03T09:31:12Z | |
dc.date.issued | 2014-09-03T09:31:12Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/39382 | |
dc.description.abstract | Tracta sobre possibles recursos lingüístics de què disposem per a contrarestar el sexisme en el llenguatge. Concretament, explica possibles construccions més neutres (diferents de l'ús dels termes genèrics i col·lectius, i de l'ús de les dobles formes, masculina i femenina). | es_ES |
dc.description.uri | https://polimedia.upv.es/visor/?id=ce7ed111-d31e-4c4f-9d47-8d9efab42548 | es_ES |
dc.language | Catalán | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | es_ES |
dc.subject | Llenguatge igualitari | es_ES |
dc.subject | Llenguatge no sexista | es_ES |
dc.subject | Llenguatge inclusiu | es_ES |
dc.subject | Ús de construccions més neutres | es_ES |
dc.subject | Ús de construccions menys marcades | es_ES |
dc.title | LLENGUATGE IGUALITARI: l'ús de construccions més neutres | es_ES |
dc.type | Objeto de aprendizaje | es_ES |
dc.lom.learningResourceType | Polimedia | es_ES |
dc.lom.interactivityLevel | Bajo | es_ES |
dc.lom.semanticDensity | Medio | es_ES |
dc.lom.intendedEndUserRole | Otro | es_ES |
dc.lom.context | Otro | es_ES |
dc.lom.difficulty | Dificultad media | es_ES |
dc.lom.typicalLearningTime | 30 minutos | es_ES |
dc.lom.educationalDescription | Divulgació de recursos lingüístics per a saber produir textos més igualitaris, amb menor càrrega sexista, utilitzant un llenguatge més inclusiu. | es_ES |
dc.lom.educationalLanguage | Español | es_ES |
dc.upv.convocatoriaDocenciaRed | 2013-2014 | es_ES |
dc.upv.ambito | PUBLICO | es_ES |
dc.rights.accessRights | Abierto | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Palmer Sánchez, M. (2014). LLENGUATGE IGUALITARI: l'ús de construccions més neutres. http://hdl.handle.net/10251/39382 | es_ES |