- -

LLENGUATGE IGUALITARI: l'ús de dobles formes

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

LLENGUATGE IGUALITARI: l'ús de dobles formes

Mostrar el registro sencillo del ítem

Visor de vídeos

dc.contributor.author Palmer Sánchez, Mercé es_ES
dc.date.accessioned 2014-09-03T09:36:36Z
dc.date.available 2014-09-03T09:36:36Z
dc.date.issued 2014-09-03T09:36:36Z
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10251/39385
dc.description.abstract Tracta sobre un dels possibles recursos lingüístics de què disposem per a contrarestar el sexisme en el llenguatge, concretament, explica l¿ús de les dobles formes, masculina i femenina. es_ES
dc.description.uri https://polimedia.upv.es/visor/?id=09a2d2de-7b68-2640-8f68-7c40f761746e es_ES
dc.language Catalán es_ES
dc.publisher Universitat Politècnica de València es_ES
dc.rights Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) es_ES
dc.subject Llenguatge no sexista es_ES
dc.subject Llenguatge igualitari es_ES
dc.subject Llenguatge inclusiu es_ES
dc.subject Ús de dobles formes, masculina i femenina es_ES
dc.title LLENGUATGE IGUALITARI: l'ús de dobles formes es_ES
dc.type Objeto de aprendizaje es_ES
dc.lom.learningResourceType Polimedia es_ES
dc.lom.interactivityLevel Bajo es_ES
dc.lom.semanticDensity Medio es_ES
dc.lom.intendedEndUserRole Otro es_ES
dc.lom.context Otro es_ES
dc.lom.difficulty Fácil es_ES
dc.lom.typicalLearningTime 30 minuts es_ES
dc.lom.educationalDescription Divulgació de recursos lingüístics per a saber produir textos més igualitaris, amb menor càrrega sexista, utilitzant un llenguatge més inclusiu. es_ES
dc.lom.educationalLanguage Español es_ES
dc.upv.convocatoriaDocenciaRed 2013-2014 es_ES
dc.upv.ambito PUBLICO es_ES
dc.rights.accessRights Abierto es_ES
dc.description.bibliographicCitation Palmer Sánchez, M. (2014). LLENGUATGE IGUALITARI: l'ús de dobles formes. http://hdl.handle.net/10251/39385 es_ES


Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem