- -

Modeling the propagation of the consumption of two emergent businesses: Fitness Practice and Plastic Surgery

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Modeling the propagation of the consumption of two emergent businesses: Fitness Practice and Plastic Surgery

Mostrar el registro completo del ítem

Al-Kasadi, MSS. (2014). Modeling the propagation of the consumption of two emergent businesses: Fitness Practice and Plastic Surgery [Tesis doctoral no publicada]. Universitat Politècnica de València. doi:10.4995/Thesis/10251/39795.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/39795

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Modeling the propagation of the consumption of two emergent businesses: Fitness Practice and Plastic Surgery
Autor:
Director(es): Jódar Sánchez, Lucas Antonio Poza Plaza, Elena de la
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha difusión:
Fecha acto/lectura: 2014-09-05
Resumen:
In recent years there has emerged a new trend focused on the body image in the Western countries. Our society is concerned with people's physical appearance and ideal body image. As consequence of this trend, two businesses ...[+]
Palabras clave: Fitness practice , Addiction , Emotional , Demographics , Economice , Human behavior , Contagion effects , Media , Propagation , Plastic surgery , Non-surgical , Surgical.
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/39795
Tipo: Tesis doctoral

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem