- -

Multimodal interaction on english testing academic assessment

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Multimodal interaction on english testing academic assessment

Mostrar el registro completo del ítem

Magal Royo, T.; Giménez López, JL.; García Laborda, J. (2012). Multimodal interaction on english testing academic assessment. Procedia Social and Behavioral Sciences. 46:5824-5827. doi:10.1016/j.sbspro.2012.06.522

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/45572

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Multimodal interaction on english testing academic assessment
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación en Tecnologías Gráficas - Centre d'Investigació en Tecnologies Gràfiques
Fecha difusión:
Resumen:
Multimodal interaction methods applied to learning environments of the English language will be a line for future research from the use of adapted mobile phones or PDAs. Today's mobile devices allow access and data entry ...[+]
Palabras clave: CALL , Computer-assisted language learning , Multimodal interfaces , User-oriented interfaces , Accessibility , M-Learning
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
Procedia Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2012.06.522
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.06.522
Descripción: This article is published under the terms of the Creative Commons Attribution-NonCommercial-No Derivatives License (CC BY NC ND). For non-commercial purposes you may distribute and copy the article and include it in a collective work (such as an anthology), provided you do not alter or modify the article, without permission from Elsevier. The original work must always be appropriately credited. Permission is not required for this non-commercial use. For commercial use please continue to request permission via RightsLink.
Tipo: Artículo Comunicación en congreso

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem