- -

A pragmatic analysis of errors in University students' writings in English

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A pragmatic analysis of errors in University students' writings in English

Mostrar el registro completo del ítem

Mestre-Mestre, EM.; Carrió Pastor, ML. (2012). A pragmatic analysis of errors in University students' writings in English. English for Specific Purposes World. 12(35):1-13. http://hdl.handle.net/10251/46782

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/46782

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A pragmatic analysis of errors in University students' writings in English
Autor: Mestre-Mestre, Eva M. Carrió Pastor, Mª Luisa
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The Communicative Approach, mainstream method in the teaching of foreign languages in the past forty years, is recommended by the Council of Europe by means of the Common European Framework of Reference for Languages ...[+]
Palabras clave: Pragmatic errors , Competence , Learning process , Writing
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
English for Specific Purposes World. (issn: 1682-3257 )
Editorial:
TransEarl Co Ltd.
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem