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Statistical analysis of user-created game levels

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Statistical analysis of user-created game levels

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Marco Añó, Á. (2014). Statistical analysis of user-created game levels. http://hdl.handle.net/10251/48402.

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Item Metadata

Title: Statistical analysis of user-created game levels
Author:
Director(s): Paredes Palacios, Roberto Kapadia, Mubbasir Klingler, Severin
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Read date / Event date:
2014-09-10
Issued date:
Abstract:
[EN] In some videogames, players have an enormous amount of maps to choose, the question that this thesis tries to answer is, what are the differences between a “good” map and a “bad” map? In this project a machine ...[+]


[ES] En algunos videojuegos, los jugadores tienen a su alcance una enorme cantidad de mapas entre los que elegir, la pregunta que este TFG trata de responder es, ¿cuáles son las diferencias entre un “buen” mapa y un “mal” ...[+]
Subjects: Machine learning , Data mining , Regression analysis , Game studies , Minecraft , Aprendizaje automático , Minería de datos , Análisis de la regresión , Ludología
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Compartir igual (by-nc-sa)
degree: Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

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