- -

Strategies for avoiding preference profiling in agent-based e-commerce environments

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Strategies for avoiding preference profiling in agent-based e-commerce environments

Mostrar el registro completo del ítem

Serrano, E.; Such, JM.; Botia, JA.; García Fornes, AM. (2014). Strategies for avoiding preference profiling in agent-based e-commerce environments. Applied Intelligence. 40(1):127-142. doi:10.1007/s10489-013-0448-2.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/50447

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Strategies for avoiding preference profiling in agent-based e-commerce environments
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Resumen:
Agent-based electronic commerce is known to offer many advantages to users. However, very few studies have been devoted to deal with privacy issues in this domain. Privacy is of great concern and preserving users' privacy ...[+]
Palabras clave: Privacy , Agent-based e-commerce , Preference profiling , Interaction analysis , Data mining
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Applied Intelligence. (issn: 0924-669X )
DOI: 10.1007/s10489-013-0448-2
Editorial:
Springer Verlag (Germany)
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1007/s10489-013-0448-2
Patrocinador:
Spanish Ministry of Science and Innovation [TSI-020302-2010-129] [TIN2011-28335-C02-02]
Fundacion Seneca [04552/GERM/06]
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem