Mostrar el registro completo del ítem
Tamarit Vallés, IT.; Skorczynska Sznajder, HT. (2014). Argumentative strategies and multimodality in oral business discourse: From theory to practice. Elsevier. doi:10.1016/j.sbspro.2014.01.568
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/51024
Título: | Argumentative strategies and multimodality in oral business discourse: From theory to practice | |
Autor: | ||
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
This study looks into how the argumentative structure (van Eemeren et al., 2007) is enhanced by verbal and non-verbal modes (Kress, 2010) in oral business discourse. A close examination of a project management introductory ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
Fuente: |
(issn:
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://dx.doi.org/doi:10.1016/j.sbspro.2014.01.568 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|