- -

The potential wine tourist market: the case of Valencia (Spain)

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

The potential wine tourist market: the case of Valencia (Spain)

Mostrar el registro completo del ítem

Clemente Ricolfe, JS.; Escribá Pérez, C.; Rodríguez Barrio, JE.; Buitrago Vera, JM. (2012). The potential wine tourist market: the case of Valencia (Spain). Journal of Wine Research. 23(2):185-202. doi:10.1080/09571264.2012.678934.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/51149

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The potential wine tourist market: the case of Valencia (Spain)
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Fecha difusión:
Resumen:
This study assesses the similarities and differences in the potential wine tourist market, distinguishing between the actual market (AM) and the people “willing to practise wine tourism” (WP). This kind of analysis introduces ...[+]
Palabras clave: potential market , Wine tourism , Consumer behaviour , Wine tourist activities
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Journal of Wine Research. (issn: 0957-1264 ) (eissn: 1469-9672 )
DOI: 10.1080/09571264.2012.678934
Editorial:
Routledge
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1080/09571264.2012.678934
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem