- -

Supply chain management: a multidisciplinary content analysis of vertical relations between companies, 1997-2006

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Supply chain management: a multidisciplinary content analysis of vertical relations between companies, 1997-2006

Mostrar el registro completo del ítem

Vallet-Bellmunt, T.; Martínez-Fernández, MT.; Capó-Vicedo, J. (2011). Supply chain management: a multidisciplinary content analysis of vertical relations between companies, 1997-2006. Industrial Marketing Management. 40(8):1347-1367. doi:10.1016/j.indmarman.2011.03.002

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/51425

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Supply chain management: a multidisciplinary content analysis of vertical relations between companies, 1997-2006
Autor: Vallet-Bellmunt, Teresa Martínez-Fernández, M. Teresa Capó-Vicedo, Josep
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Grupo de Investigación Alianzas Estratégicas, Redes y Territorio de la UPV
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
The aim of this work is to contribute to a better understanding of the research conducted on supply chain management (SCM) at a multidisciplinary level. To this end, a content analysis was performed of the most significant ...[+]
Palabras clave: Content analysis , Marketing channels , Relationship marketing , Supply chain management , Vertical relations between companies
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Industrial Marketing Management. (issn: 0019-8501 )
DOI: 10.1016/j.indmarman.2011.03.002
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.indmarman.2011.03.002
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem