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Octree-based, GPU implementation of a continuous cellular automaton for the simulation of complex, evolving surfaces

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Octree-based, GPU implementation of a continuous cellular automaton for the simulation of complex, evolving surfaces

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Ferrando Jódar, N.; Gosalvez, M.; Cerdá Boluda, J.; Gadea Gironés, R.; Sato, K. (2011). Octree-based, GPU implementation of a continuous cellular automaton for the simulation of complex, evolving surfaces. Computer Physics Communications. 182(3):628-640. doi:10.1016/j.cpc.2010.11.004.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/54529

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Título: Octree-based, GPU implementation of a continuous cellular automaton for the simulation of complex, evolving surfaces
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Electrónica - Departament d'Enginyeria Electrònica
Fecha difusión:
Resumen:
Presently, dynamic surface-based models are required to contain increasingly larger numbers of points and to propagate them over longer time periods. For large numbers of surface points, the octree data structure can be ...[+]
Palabras clave: Anisotropic wet etching , Cellular Automata , GPU
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Computer Physics Communications. (issn: 0010-4655 ) (eissn: 1879-2944 )
DOI: 10.1016/j.cpc.2010.11.004
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.cpc.2010.11.004
Patrocinador:
Programa de Becas de Excelencia de la Universidad Politécnica de Valencia (PAID-09-09)
MEXT Grant in Aid Research (Kakenhi: Silicon etching (A) 19201026)
Global COE program of Japan (GCOE, Wakate JSPS Young Scientist Fund)
Tipo: Artículo

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