- -

An empirical analysis of the influence of classmates on the academic performance

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

An empirical analysis of the influence of classmates on the academic performance

Mostrar el registro completo del ítem

Herrero Cuco, C.; Llorens Agost, ML.; Oliver Villarroya, J.; Silva Galiana, JF.; Tamarit Muñoz, S. (2013). An empirical analysis of the influence of classmates on the academic performance. En Proceeding ITiCSE '13 Proceedings of the 18th ACM conference on Innovation and technology in computer science education. Association for Computing Machinery (ACM). 328-328. doi:10.1145/2462476.2465608

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/55604

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: An empirical analysis of the influence of classmates on the academic performance
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Área de Sistemas de Información y Comunicaciones - Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions
Fecha difusión:
Resumen:
This poster presents ongoing work that studies the influence of classmates over students’ grades. We want to analyze different students habits and empirically quantify how they in- fluence their academic performance. ...[+]
Palabras clave: Information systems education , Computer science education , Classroom , Grades , Attendance , Productivity
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-1-4503-2078-8
Fuente:
Proceeding ITiCSE '13 Proceedings of the 18th ACM conference on Innovation and technology in computer science education.
DOI: 10.1145/2462476.2465608
Editorial:
Association for Computing Machinery (ACM)
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1145/2462476.2465608
Patrocinador:
Spanish MEC under grant TIN2008-06622-C03-02
Generalitat Valenciana under grant PROMETEO/2011/052
Spanish MICINN under FPI grant BES-2009-015019
Tipo: Capítulo de libro

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem