- -

Penneys vs Mango: How can you start with one small shop and then become a multinational brand?

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Penneys vs Mango: How can you start with one small shop and then become a multinational brand?

Show full item record

Calabuig Peiró, B. (2015). Penneys vs Mango: How can you start with one small shop and then become a multinational brand?. http://hdl.handle.net/10251/57341.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/57341

Files in this item

Item Metadata

Title: Penneys vs Mango: How can you start with one small shop and then become a multinational brand?
Author:
Director(s): Derenda, Klaus
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2015-09-10
Issued date:
Abstract:
[EN] Penneys and Mango are two retail brands very famous in their birth country. For this reason I chose them. Penneys offer a wide range of products; they have clothes for women, for men, babies and kids, accessories… Penneys ...[+]


[ES] Penneys y Mango son dos de las marcas más famosas en sus países de nacimiento, ambas dedicadas a la venta al por menor de ropa. La razón por la que las he elegido es porque son marcas muy conocidas y con una importante ...[+]
Subjects: Low cost , Venta al por menor , Ropa , Sector textil , Mango , Penneys , Tiendas de ropa
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
degree: Licenciatura en Administración y Dirección de Empresas-Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record