- -

Redesigning work in university classrooms: factors related to satisfaction in engineering and business administration students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Redesigning work in university classrooms: factors related to satisfaction in engineering and business administration students

Mostrar el registro completo del ítem

Marín García, JA.; Martínez Gómez, M.; Giraldo O’meara, M. (2014). Redesigning work in university classrooms: factors related to satisfaction in engineering and business administration students. Intangible Capital. 10(5):1026-1051. doi:10.3926/ic.535

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/57618

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Redesigning work in university classrooms: factors related to satisfaction in engineering and business administration students
Autor: Marín García, Juan Antonio Martínez Gómez, Mónica Giraldo O’Meara, Martha
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas y Calidad - Departament d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat
Fecha difusión:
Resumen:
Purpose: We analyze how it affects the teaching model to motivational potential of the course and student satisfaction. Design/methodology: Using structural equation modeling (SEM) has analyzed data from a cross-section ...[+]
Palabras clave: Job redesign , Motivation , Satisfaction , Learning context , JDS , Higher education, University
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Intangible Capital. (issn: 2014-3214 ) (eissn: 1697-9818 )
DOI: 10.3926/ic.535
Editorial:
OmniaScience
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.3926/ic.535
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem