- -

Use of social media by Spanish hospitals: perceptions, difficulties, and success factors

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Use of social media by Spanish hospitals: perceptions, difficulties, and success factors

Mostrar el registro completo del ítem

Bermudez-Tamayo, C.; Alba-Ruiz, R.; Jimenez-Pernett, J.; Francisco Garcia-Gutierrez, J.; Traver Salcedo, V.; Yubraham-Sanchez, D. (2013). Use of social media by Spanish hospitals: perceptions, difficulties, and success factors. Telemedicine and e-Health. 19(2):137-145. doi:10.1089/tmj.2012.0066.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/57885

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Use of social media by Spanish hospitals: perceptions, difficulties, and success factors
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Electrónica - Departament d'Enginyeria Electrònica
Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario de Aplicaciones de las Tecnologías de la Información - Institut Universitari d'Aplicacions de les Tecnologies de la Informació
Fecha difusión:
Resumen:
This exploratory study has two aims: (1) to find out if and how social media (SM) applications are used by hospitals in Spain and (2) to assess hospital managers' perception of these applications in terms of their evaluation ...[+]
Palabras clave: Hospitals , Information dissemination , Internet , Social Media , Marketing of health services , Public health
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Telemedicine and e-Health. (issn: 1530-5627 )
DOI: 10.1089/tmj.2012.0066
Editorial:
Mary Ann Liebert
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1089/tmj.2012.0066
Patrocinador:
Consejeria de Salud, a component of the Junta de Andalucia SAS-111 217
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem