- -

Simple models of the content duration and the popularity of television content

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Simple models of the content duration and the popularity of television content

Mostrar el registro completo del ítem

Fraile Gil, F.; Guerri Cebollada, JC. (2014). Simple models of the content duration and the popularity of television content. Journal of Network and Computer Applications. 40:12-20. doi:10.1016/j.jnca.2013.08.010

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/58291

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Simple models of the content duration and the popularity of television content
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario de Telecomunicación y Aplicaciones Multimedia - Institut Universitari de Telecomunicacions i Aplicacions Multimèdia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicaciones - Departament de Comunicacions
Fecha difusión:
Resumen:
This paper presents parametric statistical models for the content duration (running length) and the popularity of TV programs. The parameters of the models are obtained by curve fitting data obtained from the Internet Movie ...[+]
Palabras clave: Content duration models , Popularity model , Content delivery services , Workload characterization
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Journal of Network and Computer Applications. (issn: 1084-8045 ) (eissn: 1095-8592 )
DOI: 10.1016/j.jnca.2013.08.010
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.jnca.2013.08.010
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem