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Service quality management based on the application of the ITIL standard

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Service quality management based on the application of the ITIL standard

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Gil Gómez, H.; Oltra Badenes, RF.; Adarme-Jaimes, W. (2014). Service quality management based on the application of the ITIL standard. DYNA. 81(186):51-56. doi:10.15446/dyna.v81n186.37953

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/58370

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Item Metadata

Title: Service quality management based on the application of the ITIL standard
Secondary Title: Gestión de la calidad de servicios apoyados en la aplicación del estándar ITIL
Author:
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario de Automática e Informática Industrial - Institut Universitari d'Automàtica i Informàtica Industrial
Issued date:
Abstract:
[EN] The modern world has led companies to become increasingly competitive, highlighting the customer as the core element of commercialization processes, and also recognizing the need to treat all internal activities as ...[+]


[ES] El mundo moderno ha llevado a las empresas a ser cada vez más competitivas, volviendo al cliente el eje central de los procesos de comercialización, pero evidenciando la necesidad de tratar todas las actividades ...[+]
Subjects: Services , Information Technology (IT) , Systems , ITIL , Customer , Servicios , Tecnologías de la Información (TI) , Sistemas , Cliente
Copyrigths: Reconocimiento (by)
Source:
DYNA. (issn: 0012-7353 ) (eissn: 2346-2183 )
DOI: 10.15446/dyna.v81n186.37953
Publisher:
Universidad Nacional de Colombia
Publisher version: http://dx.doi.org/10.15446/dyna.v81n186.37953
Type: Artículo

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