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Impact of After-Sales Performances of German Automobile Manufacturers in China in Service Satisfaction and Loyalty. With a Particular Focus on the Influences of Cultural Determinants

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Impact of After-Sales Performances of German Automobile Manufacturers in China in Service Satisfaction and Loyalty. With a Particular Focus on the Influences of Cultural Determinants

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Frass, A. (2015). Impact of After-Sales Performances of German Automobile Manufacturers in China in Service Satisfaction and Loyalty. With a Particular Focus on the Influences of Cultural Determinants [Tesis doctoral]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/59251

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/59251

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Título: Impact of After-Sales Performances of German Automobile Manufacturers in China in Service Satisfaction and Loyalty. With a Particular Focus on the Influences of Cultural Determinants
Autor: FRASS, ALEXANDER
Director(es): Albors Garrigós, José Schoeneberg, Klaus-Peter
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha acto/lectura:
2015-12-11
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] After-sales services have become very important in the automobile industry. However, this area has not been sufficiently researched, particularly with regard to China, the most important car market globally. In this ...[+]


[ES] Los servicios post venta en el sector del automóvil se han convertido en un elemento esencial en su mercadotecnia global. Sin embargo, no se han investigado suficientemente y, especialmente en países emergentes con ...[+]


[CA] Els serveis post venda en el sector de l'automòbil s'han convertit en un element essencial del màrqueting global. No obstant això, no s'han investigat prou i, especialment en països emergents amb mercats creixents com ...[+]
Palabras clave: Cultural Research , After-sales services , Brand loyalty , PLS-SEM, Individual level value theory , Automotive marketing , Customer Satisfaction , China
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/59251
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Tipo: Tesis doctoral

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