- -

LA IMPRESSION MANAGEMENT APLICADA A LA CONSTRUCCIÓN DE REPUTACIÓN PERSONAL Y EN LAS ORGANIZACIONES: EL CASO DEL DIRCOM

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

LA IMPRESSION MANAGEMENT APLICADA A LA CONSTRUCCIÓN DE REPUTACIÓN PERSONAL Y EN LAS ORGANIZACIONES: EL CASO DEL DIRCOM

Show full item record

Jácome López, R. (2015). LA IMPRESSION MANAGEMENT APLICADA A LA CONSTRUCCIÓN DE REPUTACIÓN PERSONAL Y EN LAS ORGANIZACIONES: EL CASO DEL DIRCOM [Tesis doctoral]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/59524

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/59524

Files in this item

Item Metadata

Title: LA IMPRESSION MANAGEMENT APLICADA A LA CONSTRUCCIÓN DE REPUTACIÓN PERSONAL Y EN LAS ORGANIZACIONES: EL CASO DEL DIRCOM
Author: Jácome López, Rita
Director(s): Bañón Gomis, Alexis Jacobo Canós Darós, Lourdes Guillen Parra, Manuel
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2015-12-23
Issued date:
Abstract:
[EN] Numerous scientific studies have shown the importance and benefits of possessing a positive reputation at both the personal as well as organizational level. Specifically, the impression management theory is an important ...[+]


[ES] Numerosas investigaciones científicas han puesto de manifiesto la importancia y los beneficios que reporta a nivel personal y organizacional contar con una buena reputación. En particular, la teoría de la impression ...[+]


[CA] Nombroses investigacions científiques han posat de manifest l'importància i els beneficis que reporta a nivell personal i organitzacional comptar amb una bona reputació. En particular, la teoria de l'impression ...[+]
Subjects: Impression management , Reputación personal , Reputación corporativa , Director de comunicación , DirCom , Imagen personal , Modelo relacional , Reputación.
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/59524
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Type: Tesis doctoral

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record