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Effect of the inlet geometry on performance, surge margin and noise emission of an automotive turbocharger compressor

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Effect of the inlet geometry on performance, surge margin and noise emission of an automotive turbocharger compressor

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Tarí De Paco, D. (2014). Effect of the inlet geometry on performance, surge margin and noise emission of an automotive turbocharger compressor. http://hdl.handle.net/10251/59659.

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Título: Effect of the inlet geometry on performance, surge margin and noise emission of an automotive turbocharger compressor
Autor:
Director(es): Galindo Lucas, José
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Servicio de Alumnado - Servei d'Alumnat
Fecha difusión:
Fecha acto/lectura: 2014-09-25
Resumen:
[EN] This work presents an experimental setup, in engine test bench, based on the study of the surge limit line in a common automotive engine centrifugal compressor. The engine admission line is modified imposing three ...[+]


[ES] Este trabajo recoge el estudio sobre la influencia de la geometría de entrada de un compresor centrífugo sobre su línea de bombeo, su rendimiento y la emisión de ruido. De acuerdo a ciertas restricciones se eligen ...[+]
Palabras clave: Compressor centrífugo , Márgen de bombeo , Geometría de entrada , Radial compressor , Surge margin , Inlet geometry
Derechos de uso: Cerrado
Titulación: Máster Universitario en Motores de Combustión Interna Alternativos-Màster Universitari en Motors de Combustió Interna Alternatius
Tipo: Tesis de máster

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