Abstract:
|
[EN] This memory collects the different phases and complications that contains
each and every change or modernization of a corporative image.
This practical case has artistic challenges as well as economic ones, since
the ...[+]
[EN] This memory collects the different phases and complications that contains
each and every change or modernization of a corporative image.
This practical case has artistic challenges as well as economic ones, since
the limit was not placed by myself but by the client. The client is an Italian
restaurant in the historical center of Valencia, named ‘La Strada’, that after
a remodelling, needed to update their graphic image, with the purpose of
making the business more modern and profitable.
The goal of this project is to offer the client a complete change with all the
possible ease and adaptation to its style and budget, and convey a contemporary
and timeless look.
[-]
[ES] Esta memoria recolecta las diferentes fases y las complicaciones de cada
una que alberga el cambio o modernización de una imagen corporativa.
Este caso práctico tiene tanto retos artísticos como económicos, ya ...[+]
[ES] Esta memoria recolecta las diferentes fases y las complicaciones de cada
una que alberga el cambio o modernización de una imagen corporativa.
Este caso práctico tiene tanto retos artísticos como económicos, ya que
las acotaciones no las he propuesto yo, sino el cliente.
El cliente es un restaurante italiano del casco antiguo de Valencia, llamado
‘La Strada’, el cual después de una reforma, necesitaba actualizar su imagen
gráfica, con el propósito de hacer más moderno y rentable el negocio.
El objetivo de este proyecto es ofrecerle un cambio completo al cliente
con todas la facilidades posibles y que se adapte de la mejor forma a su estilo
y a su presupuesto, además de que sea actual y atemporal.
[-]
|