- -

Culture and innovation: The moderating effect of cultural values on corporate entrepreneurship

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Culture and innovation: The moderating effect of cultural values on corporate entrepreneurship

Mostrar el registro completo del ítem

Turro, A.; Urbano, D.; Peris-Ortiz, M. (2014). Culture and innovation: The moderating effect of cultural values on corporate entrepreneurship. Technological Forecasting and Social Change. 88:360-369. doi:10.1016/j.techfore.2013.10.004

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/61060

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Culture and innovation: The moderating effect of cultural values on corporate entrepreneurship
Autor: Turro, Andreu Urbano, David Peris-Ortiz, Marta
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
In the few last decades researchers have paid attention to the role of entrepreneurship and innovation in productivity, employment, and economic and social development. In addition, literature has focused on the ...[+]
Palabras clave: Innovation , Corporate entrepreneurship , Culture , Institutional Economics , GEM
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Technological Forecasting and Social Change. (issn: 0040-1625 ) (eissn: 1873-5509 )
DOI: 10.1016/j.techfore.2013.10.004
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.techfore.2013.10.004
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem