- -

Confidence Measures for Automatic and Interactive Speech Recognition

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Confidence Measures for Automatic and Interactive Speech Recognition

Show full item record

Sánchez Cortina, I. (2016). Confidence Measures for Automatic and Interactive Speech Recognition [Tesis doctoral no publicada]. Universitat Politècnica de València. doi:10.4995/Thesis/10251/61473.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/61473

Files in this item

Item Metadata

Title: Confidence Measures for Automatic and Interactive Speech Recognition
Author:
Director(s): Juan Císcar, Alfonso Sanchis Navarro, José Alberto
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Read date / Event date:
2016-01-15
Issued date:
Abstract:
[EN] This thesis work contributes to the field of the {Automatic Speech Recognition} (ASR). And particularly to the {Interactive Speech Transcription} and {Confidence Measures} (CM) for ASR. The main goals of this thesis ...[+]


[ES] Este trabajo contribuye en el campo del {reconocimiento automático del habla} (RAH). Y en especial, en el de la {transcripción interactiva del habla} (TIH) y el de las {medidas de confianza} (MC) para RAH. Los ...[+]


[CAT] Aquest treball hi contribueix al camp del {reconeixment automàtic de la parla} (RAP). I en especial, al de la {transcripció interactiva de la parla} i el de {mesures de confiança} (MC) per a RAP. Els objectius ...[+]
Subjects: Reconocimiento Automático del Habla , Transcripción Interactiva del habla , Medidas de Confianza , Repositorios de videos educacionales , Reconeixement Automàtic de la parla , Transcripció Interactiva de la parla , Mesures de Confiança , Repositoris de videos educacionals , Automatic Speech Recognition , Interactive Speech Transcription , Confidence Measures , Online educational repositories , Massive Open Online Courses , ASR , IST , CM , MOOC
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/61473
Type: Tesis doctoral

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record