Resumen:
|
[EN] This project consists of a travel guide of the Polish capital, Warsaw. It has
been designed for a young target audience (20-30 years). The main objective
is to create an alternative guide, not based on stereotypes. ...[+]
[EN] This project consists of a travel guide of the Polish capital, Warsaw. It has
been designed for a young target audience (20-30 years). The main objective
is to create an alternative guide, not based on stereotypes. “The traveler
sees what he sees, the tourist sees what he has come to see.” This is a guide
for travelers, not for tourists. The idea is to publish by ourself the guide. This
will give us creative freedom and will allow us to focus on our public. The
language chosen is English, in order to have the most wide possibility of distribution.
The fact that will distinc our guide from the others will be the use of
illustrations insted photographies. They will do the work that photographies
do, but adding something special.
[-]
[ES] El siguiente proyecto consiste en una guía de viaje de la capital de Polonia,
Varsovia. Ha sido pensada para un público objetivo joven (20-30 años).
La intención es crear una guía atípica, no basada en tópicos. “The ...[+]
[ES] El siguiente proyecto consiste en una guía de viaje de la capital de Polonia,
Varsovia. Ha sido pensada para un público objetivo joven (20-30 años).
La intención es crear una guía atípica, no basada en tópicos. “The traveler
sees what he sees, the tourist sees what he has come to see.” Es una guía para
viajeros, no para turistas. La idea es sacar a la venta esta publicación mediante
la autoedición. Esto nos dará libertad creativa y permitirá enfocarnos en
nuestro público. El idioma elegido ha sido el inglés, para poder tener la mayor
difusión posible. Lo que dará distinción a nuestra guía de entro todas las
demás en el mercado serán las ilustraciones que acompañarán a los textos,
funcionando como lo harían las fotografías en una guía convencional, pero
añadiendo un carácter especial.
[-]
|