- -

The effect of tourism clusters on U.S. hotel performance

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

The effect of tourism clusters on U.S. hotel performance

Mostrar el registro completo del ítem

Peiró Signes, A.; Segarra Oña, MDV.; Miret Pastor, LG.; Verma, R. (2015). The effect of tourism clusters on U.S. hotel performance. Cornell Hospitality Quarterly. 56(2):155-167. doi:10.1177/1938965514557354

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/61749

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The effect of tourism clusters on U.S. hotel performance
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Fecha difusión:
Resumen:
A cluster is a geographical concentration of interrelated firms. Cluster theory states that the synergies created inside the cluster (by the interactions between firms that compete and those that collaborate) enhance the ...[+]
Palabras clave: Travel , Tourism and hospitality clusters , Hotels economic performance , U.S. hotel industry
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Cornell Hospitality Quarterly. (issn: 1938-9655 ) (eissn: 1938-9663 )
DOI: 10.1177/1938965514557354
Editorial:
SAGE Publications (UK and US)
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1177/1938965514557354
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem