- -

Appraisal of infrastructure sustainability by graduate students using an active-learning method

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Appraisal of infrastructure sustainability by graduate students using an active-learning method

Mostrar el registro completo del ítem

Pellicer Armiñana, E.; Sierra Varela, LA.; Yepes Piqueras, V. (2016). Appraisal of infrastructure sustainability by graduate students using an active-learning method. Journal of Cleaner Production. 113:884-896. doi:10.1016/j.jclepro.2015.11.010.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/63090

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Appraisal of infrastructure sustainability by graduate students using an active-learning method
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería de la Construcción y de Proyectos de Ingeniería Civil - Departament d'Enginyeria de la Construcció i de Projectes d'Enginyeria Civil
Fecha difusión:
Resumen:
Currently many university programs in the construction field do not take sustainability into account from a holistic viewpoint. This may cause a lack of sensitivity from future professionals concerning sustainability. ...[+]
Palabras clave: Active Learning , Analytic Hierarchy Process , Construction , Graduate , Infrastructures , Sustainability
Derechos de uso: Embargado
Fuente:
Journal of Cleaner Production. (issn: 0959-6526 )
DOI: 10.1016/j.jclepro.2015.11.010
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/doi:10.1016/j.jclepro.2015.11.010
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem