- -

Student perceptions of collaborative work in telematic simulation

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Student perceptions of collaborative work in telematic simulation

Mostrar el registro completo del ítem

Watts Hooge, FI.; García Carbonell, A.; Rising, B. (2011). Student perceptions of collaborative work in telematic simulation. Journal of Simulation/Gaming for Learning and Development. 1(1):1-12. http://hdl.handle.net/10251/63341

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/63341

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Student perceptions of collaborative work in telematic simulation
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
Student work groups in higher education are not always operational; teachers should use methods for the early detection of dysfunctions to help remedy deficiencies that hamper group effectiveness. We have found that ...[+]
Palabras clave: Active participation , Assessment , Awareness , Collaborative work , Communication skills , Debriefing , Dysfunctions , Familiarity , Group work , Group effectiveness , Language learning , Polling , Task distribution , Team , Telematic simulation
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Journal of Simulation/Gaming for Learning and Development. (issn: 2158-5539 )
Versión del editor: http://www.thaisim.org/sgld/
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem