- -

Computer-based concept maps for enabling multilingual education in computer science: A Basque, English and Spanish languages case

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Computer-based concept maps for enabling multilingual education in computer science: A Basque, English and Spanish languages case

Mostrar el registro completo del ítem

Arruarte Lasa, A.; Elorriaga, J.; Calvo, I.; Larrañaga, M.; Rueda Molina, U. (2012). Computer-based concept maps for enabling multilingual education in computer science: A Basque, English and Spanish languages case. Australasian Journal of Educational Technology. 28(5):793-808. doi:10.14742/ajet.817.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/63857

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Computer-based concept maps for enabling multilingual education in computer science: A Basque, English and Spanish languages case
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Centro de Investigación en Métodos de Producción de Software - Centre d'Investigació en Mètodes de Producció de Software
Fecha difusión:
Resumen:
Inside the globalisation era in which society is immersed, one of the current challenges for any educational system is to provide quality education. While some countries are linguistically homogeneous, many countries and ...[+]
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Australasian Journal of Educational Technology. (issn: 1449-3098 )
DOI: 10.14742/ajet.817
Editorial:
Australasian Society for Computers in Learning in Tertiary Education (ascilite)
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.14742/ajet.817
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem