- -

Positioning in the Global Value Chain as a Sustainable Strategy: A Case Study in a Mature Industry

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Positioning in the Global Value Chain as a Sustainable Strategy: A Case Study in a Mature Industry

Mostrar el registro completo del ítem

Albors Garrigós, J.; Miguel Molina, MBD.; De-Miguel-Molina, M. (2014). Positioning in the Global Value Chain as a Sustainable Strategy: A Case Study in a Mature Industry. Administrative Sciences. (4):155-172. doi:10.3390/admsci4020155

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/63954

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Positioning in the Global Value Chain as a Sustainable Strategy: A Case Study in a Mature Industry
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
As a result of the development of new industrialized countries, such as Brazil, China and other Southern Asian economies, as well as a globalized economy, traditional competitive paradigms based on advantages associated ...[+]
Palabras clave: clusters , innovation systems , value chain
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Administrative Sciences. (issn: 2076-3387 )
DOI: 10.3390/admsci4020155
Editorial:
MDPI
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.3390/admsci4020155
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem