- -

Comparing and Combining Content- and Citation-based Approaches for Plagiarism Detection

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Comparing and Combining Content- and Citation-based Approaches for Plagiarism Detection

Mostrar el registro completo del ítem

Pertile, SDL.; Moreira, VP.; Rosso, P. (2015). Comparing and Combining Content- and Citation-based Approaches for Plagiarism Detection. Journal of the Association for Information Science and Technology. 1-16. https://doi.org/10.1002/asi.23593

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/64032

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Comparing and Combining Content- and Citation-based Approaches for Plagiarism Detection
Autor: Pertile, Solange de Lurdes Moreira, Viviane P. Rosso, Paolo
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Fecha difusión:
Resumen:
The vast amount of scienti c publications available online makes it easier for students and researchers reusing text from other authors and makes it harder for checking the originality of a given text. Reusing text without ...[+]
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Journal of the Association for Information Science and Technology. (issn: 2330-1643 )
DOI: 10.1002/asi.23593
Editorial:
Association for Information Science and Technology (ASIS&T): JASIS&T
Versión del editor: http://dx.doi.org/ 10.1002/asi.23593
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/CNPq// 478979%2F2012-6%2FCAPES/
Agradecimientos:
This work was funded by CNPq project 478979/2012-6. S. L. Pertile receives a grant from CAPES. We thank Parth Gupta for sharing his results with us. We are grateful to the anonymous reviewers who made several suggestions ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem