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Towards a better learning models through OCWs and MOOCs

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Towards a better learning models through OCWs and MOOCs

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Cordero Barbero, A.; Jordan-Lluch, C.; Sanabria-Codesal, E.; Torregrosa Sánchez, JR. (2015). Towards a better learning models through OCWs and MOOCs. International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence. 9(4):26-30. doi:10.9781/ijimai.2015.345

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/64615

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Metadatos del ítem

Título: Towards a better learning models through OCWs and MOOCs
Autor: Cordero Barbero, Alicia Jordan-Lluch, Cristina Sanabria-Codesal, Esther Torregrosa Sánchez, Juan Ramón
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Matemática Aplicada - Departament de Matemàtica Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Technological advances of XXth century have induced a profound change in society and, therefore, in the high education. Internet supposed a qualitative difference, as information and digital images flooded into homes ...[+]
Palabras clave: Digital video , Flip education , Learning objects , MOOC , OCW , Polimedia
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence. (issn: 1989-1660 )
DOI: 10.9781/ijimai.2015.345
Editorial:
Interactive Multimedia and Artificial Intelligence (IMAI) Software Research Group
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.9781/ijimai.2015.345
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV/PIME 2014-2015/B11%2F14/ES/Evaluación del 'flip teaching' en asignaturas de Matemáticas del grado de Ingeniería Informática/
Agradecimientos:
This work was supported by the Universitat Politècnica de València PIME-B011
Tipo: Artículo

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