- -

Influence of a low pressure EGR loop on a gasoline turbocharged direct injection engine

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Influence of a low pressure EGR loop on a gasoline turbocharged direct injection engine

Mostrar el registro completo del ítem

Luján, JM.; Climent, H.; Novella Rosa, R.; Rivas Perea, ME. (2015). Influence of a low pressure EGR loop on a gasoline turbocharged direct injection engine. Applied Thermal Engineering. 89:432-443. doi:10.1016/j.applthermaleng.2015.06.039

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/65415

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Influence of a low pressure EGR loop on a gasoline turbocharged direct injection engine
Autor: Luján, José M. Climent, H. Novella Rosa, Ricardo Rivas Perea, Manuel Eduardo
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Resumen:
his paper presents an experimental study of a low pressure EGR loop on a spark ignition (SI) Gasoline Turbocharged Direct Injection (GTDI) engine that will improve the understanding on the advantages and disadvantages of ...[+]
Palabras clave: SI engines , Low pressure EGR loop , Fuel consumption , Turbocharging systems
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Applied Thermal Engineering. (issn: 1359-4311 )
DOI: 10.1016/j.applthermaleng.2015.06.039
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.applthermaleng.2015.06.039
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem