- -

Computer learner corpora: analysing interlanguage errors in synchronous and asynchronous communication

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Computer learner corpora: analysing interlanguage errors in synchronous and asynchronous communication

Mostrar el registro completo del ítem

Mac Donald, P.; García Carbonell, A.; Carot Sierra, JM. (2013). Computer learner corpora: analysing interlanguage errors in synchronous and asynchronous communication. Language Learning & Technology. 17(2):36-56. http://hdl.handle.net/10251/65848

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/65848

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Computer learner corpora: analysing interlanguage errors in synchronous and asynchronous communication
Autor: Mac Donald, Penny García Carbonell, Amparo Carot Sierra, José Miguel
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Universitat Politècnica de València. Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas y Calidad - Departament d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This study focuses on the computer-aided analysis of interlanguage errors made by the participants in the telematic simulation IDEELS (Intercultural Dynamics in European Education through on-Line Simulation). The ...[+]
Palabras clave: Learner Corpora , Error Analysis , Correspondence Analysis , Technology-Mediated Communication , Writing in English as a Foreign Language
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
Language Learning & Technology. (issn: 1094-3501 )
Editorial:
University of Hawai‘i
Versión del editor: http://llt.msu.edu/issues/june2013/macdonaldetal.html
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PAID-00-10/
Agradecimientos:
Penny MacDonald would like to acknowledge the research grant awarded by the Research and Development Support Programme (PAID-00-10) of the Universidad Politécnica de Valencia in 2010
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem