- -

Flipped Classroom: Reflexiones y opiniones de los implicados

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Flipped Classroom: Reflexiones y opiniones de los implicados

Show full item record

Jordan-Lluch, C.; Pérez Peñalver, MJ.; Sanabria-Codesal, E. (2014). Flipped Classroom: Reflexiones y opiniones de los implicados. En Jornadas de Innovación Educativa y docencia en Red de la Universitat Politècnica de València. Editorial Universitat Politècnica de València. 310-323. http://hdl.handle.net/10251/66232

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/66232

Files in this item

Item Metadata

Title: Flipped Classroom: Reflexiones y opiniones de los implicados
Author:
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Matemática Aplicada - Departament de Matemàtica Aplicada
Issued date:
Abstract:
[ES] La denominada flipped classroom o clase invertida, permite aprovechar el auge de las nuevas tecnologías para mejorar el aprendizaje de los alumnos mediante el intercambio de roles profesor-alumno: el alumno inicia ...[+]


[EN] The flipped classroom or reverse class, takes advantage of the rise of new technologies to improve student learning through the exchange of teacher­ student roles: the student begins the study of matter outside ...[+]
Subjects: Flipped classroom , Inverted class , TICs , Clase invertida , Mathematics , Matemáticas
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490482711
Source:
Jornadas de Innovación Educativa y docencia en Red de la Universitat Politècnica de València.
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/INRED/INRED2014
Conference name: Jornadas de Innovación Educativa y Docencia en Red (IN-RED 2014)
Conference place: Valencia, Spain
Conference date: July 15-16, 2014
Type: Capítulo de libro Comunicación en congreso

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record