- -

Online exams for blended assessment. Study of different application methodologies

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Online exams for blended assessment. Study of different application methodologies

Mostrar el registro completo del ítem

Ardid Ramírez, M.; Gómez-Tejedor, JA.; Meseguer Dueñas, JM.; Riera Guasp, J.; Vidaurre, A. (2015). Online exams for blended assessment. Study of different application methodologies. Computers and Education. 81:296-303. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2014.10.010

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/66938

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Online exams for blended assessment. Study of different application methodologies
Autor: Ardid Ramírez, Miguel Gómez-Tejedor, José Antonio Meseguer Dueñas, José María Riera Guasp, Jaime Vidaurre, Ana
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Física Aplicada - Departament de Física Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] In this paper, the use of online exams as part of the evaluation process in the context of blended assessment has been studied. The online exams have been used in three different situations: in an evaluation-proctored ...[+]
Palabras clave: Online exams , Blended assessment , Student's performance
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Computers and Education. (issn: 0360-1315 ) (eissn: 1873-782X )
DOI: 10.1016/j.compedu.2014.10.010
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2014.10.010
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//A26%2F12/
Agradecimientos:
This work has been supported by the Universitat Politecnica de Valencia through the A26/12 project (Convocatoria de Proyectos de Innovacion y Convergencia de la UPV). We would like to thank the ICE in the Universitat ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem