- -

Una visión temprana de los obstáculos de acceso y desarrollo profesional en Ingeniería de edificación

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Una visión temprana de los obstáculos de acceso y desarrollo profesional en Ingeniería de edificación

Show full item record

Infante-Perea, M.; Román-Onsalo, M.; Navarro Astor, E. (2015). Una visión temprana de los obstáculos de acceso y desarrollo profesional en Ingeniería de edificación. DYNA. 82(194):247-253. doi:10.15446/dyna.v82n194.49985

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/67194

Files in this item

Item Metadata

Title: Una visión temprana de los obstáculos de acceso y desarrollo profesional en Ingeniería de edificación
Secondary Title: An early view of the barriers to entry and career development in Building Engineering.
Author:
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Issued date:
Abstract:
[ES] El sector de la construcción desempeña un importante rol en la economía mundial, ya que genera alrededor del 10% del PIB y da trabajo en torno al 7% de las personas empleadas. Se investigan las salidas profesionales ...[+]


[EN] The construction sector plays an important role in the global economy since it generates approximately 10% of the world GDP and employs around 7% of the workforce. Professional profiles for building engineers and ...[+]
Subjects: Barreras de carrera , Construcción , Desarrollo profesional , Género , Ingeniería de edificación , Mujeres , Career barriers , Construction , Professional development , Gender , Building engineering , Women
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
DYNA. (issn: 0012-7353 ) (eissn: 2346-2183 )
DOI: 10.15446/dyna.v82n194.49985
Publisher:
Universidad Nacional de Colombia
Publisher version: http://dx.doi.org/10.15446/dyna.v82n194.49985
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record