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TGRP: Topological-Geographical Adaptive Routing Protocol for Vehicular Environments

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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TGRP: Topological-Geographical Adaptive Routing Protocol for Vehicular Environments

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Báguena Albaladejo, M.; Tavares De Araujo Cesariny Calafate, CM.; Cano Escribá, JC.; Manzoni, P. (2014). TGRP: Topological-Geographical Adaptive Routing Protocol for Vehicular Environments. IEEE. https://doi.org/10.1109/WD.2014.7020814

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/67379

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Metadatos del ítem

Título: TGRP: Topological-Geographical Adaptive Routing Protocol for Vehicular Environments
Autor: Báguena Albaladejo, Miguel Tavares de Araujo Cesariny Calafate, Carlos Miguel Cano Escribá, Juan Carlos Manzoni, Pietro
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Informática de Sistemas y Computadores - Departament d'Informàtica de Sistemes i Computadors
Fecha difusión:
Resumen:
Vehicular networks represent an extremely variable and unpredictable environment. Scenarios can vary from very dense and congested configurations to sparsely populated arrangements. Therefore, protocols designed for ...[+]
Palabras clave: Vehicular networks , Hybrid routing , Adaptive routing
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
(issn: 2156-9711 )
DOI: 10.1109/WD.2014.7020814
Editorial:
IEEE
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1109/WD.2014.7020814
Título del congreso: IFIP Wireless Days (WD 2014)
Lugar del congreso: Rio de Janeiro, Brazil
Fecha congreso: November, 12-14, 2014
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MICINN//TIN2011-27543-C03-01/ES/WALKIE-TALKIE: SOPORTE A ENTORNOS DE TRANSPORTE SEGURO, INTELIGENTE Y SOSTENIBLE PARA LA FUTURA GENERACION DE COCHES INTELIGENTES/
info:eu-repo/grantAgreement/MECD//AP2010-4397/ES/AP2010-4397/
Descripción: ©2014 IEEE. Personal use of this material is permitted. Permission from IEEE must be obtained for all other uses, in any current or future media, including reprinting/republishing this material for advertising or promotional purposes, creating new collective works, for resale or redistribution to servers or lists, or reuse of any copyrighted component of this work in other works.
Agradecimientos:
This work was partially supported by the Ministerio de Ciencia e Innovación, Spain, under Grant TIN2011-27543-C03-01 and by the Ministerio de Educación, Spain, under the FPU program, AP2010-4397.
Tipo: Comunicación en congreso

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