- -

The circular relationship between geographical and product diversification in Spanish MNEs

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The circular relationship between geographical and product diversification in Spanish MNEs

Mostrar el registro completo del ítem

Benito Osorio, D.; Jiménez, A.; Peris-Ortiz, M. (2014). The circular relationship between geographical and product diversification in Spanish MNEs. European Journal of International Management. 8(6):600-620. doi:10.1504/EJIM.2014.064896

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/67440

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The circular relationship between geographical and product diversification in Spanish MNEs
Autor: Benito Osorio, Diana Jiménez, Alfredo Peris-Ortiz, Marta
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
Diversification as a strategic response to global opportunities has become increasingly important for firms. Drawing on the Resource Based View of the Firm, this paper investigates these strategies by analysing a circular ...[+]
Palabras clave: Product diversification , Geographical diversification , Simultaneous equations , Multinational enterprises , Spanish firms.
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
European Journal of International Management. (issn: 1751-6757 )
DOI: 10.1504/EJIM.2014.064896
Editorial:
Inderscience
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1504/EJIM.2014.064896
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem