- -

Collaborative activities for solving multi-step problems in general chemistry

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Collaborative activities for solving multi-step problems in general chemistry

Mostrar el registro completo del ítem

Tortajada-Genaro, LA. (2014). Collaborative activities for solving multi-step problems in general chemistry. Journal of Technology and Science Education. 4(4):250-259. doi:10.3926/jotse.119

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/69256

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Collaborative activities for solving multi-step problems in general chemistry
Autor: Tortajada-Genaro, Luis Antonio
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Agronómica y del Medio Natural - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The learning of solving mult-step problems is a relevant aim in chemical educaton for engineering students. In these questons, afer analyzing inital data, a complex reasoning and an elaborated mathematcal procedure ...[+]
Palabras clave: Problem solving skills , Teaching-learning methodologies , Collaborative activities
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Journal of Technology and Science Education. (issn: 2013-6374 )
DOI: 10.3926/jotse.119
Editorial:
OmniaScience
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.3926/jotse.119
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem