- -

Didactic strategies for comprehension and learning of structural concepts

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Didactic strategies for comprehension and learning of structural concepts

Mostrar el registro completo del ítem

Moreno, C.; Abad, A.; Gerdingh, JG.; Garcia M., C.; Gonzalez C., O. (2010). Didactic strategies for comprehension and learning of structural concepts. Symposium of the International Association for Shell and Spatial Structures. Editorial Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/6958.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/6958

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Didactic strategies for comprehension and learning of structural concepts
Autor:
Editor: Domingo Cabo, Alberto Lázaro Fernández, Carlos Manuel
Fecha difusión:
Resumen:
In previous papers we have established the convenience of formulating educational strategies at the university level for both disciplines: Civil Engineering and Architecture, which involves academic topics of mutual ...[+]
Palabras clave: Educational strategies , Architectural-structural projects , Physical , Experimental models , Structure courses , Significant learning
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
ISBN: 978-84-8363-461-5
Fuente:
Symposium of the International Association for Shell and Spatial Structures (50th. 2009. Valencia). Evolution and Trends in Design, Analysis and Construction of Shell and Spatial Structures : Proceedings.
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Título del congreso: Symposium of the International Association for Shell and Spatial Structures
Lugar del congreso: Valencia
Fecha congreso: 2009
Descripción: p. 926-937
Tipo: Comunicación en congreso

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem