- -

Diseño e implementación de tareas de modelización con iPad®'s: un enfoque dual

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Diseño e implementación de tareas de modelización con iPad®'s: un enfoque dual

Show full item record

Diago Nebot, PD.; Ortega Pons, M.; Puig Espinosa, L.; Ferrando Palomares, I. (2016). Diseño e implementación de tareas de modelización con iPad®'s: un enfoque dual. Modelling in Science Education and Learning. 9(1):35-56. doi:10.4995/msel.2016.4427

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/69698

Files in this item

Item Metadata

Title: Diseño e implementación de tareas de modelización con iPad®'s: un enfoque dual
Secondary Title: Design and implementation of modelling tasks using iPad's: a dual perspective
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] This paper presents the design of two experiences to introduce modelling of physical phe-nomena through modelling tasks using iPadR's. Each of the proposals is designed with adi erent vision about modelling. In ...[+]


[ES] En este trabajo presentamos el diseño de dos propuestas para introducir la modelización de fenómenos físicos a través de actividades de modelización asistidas mediante iPad's. Cada una de las propuestas que vamos a ...[+]
Subjects: Functions , Modelling , Secondary school , Classroom experiences , Physical phenomena , Tablets , Modelización , Educación secundaria , Experiencias de aula , Fenómenos físicos , Funciones
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Source:
Modelling in Science Education and Learning. (issn: 1988-3145 )
DOI: 10.4995/msel.2016.4427
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/msel.2016.4427
Thanks:
Esta investigación ha sido financiada por los Proyectos de Investigaci´on EDU2012-35638 y AYA2013-48623-C2-2-P y por la ayuda para contratos predoctorales BES-2013-063826 del Ministerio de Econom´ıa y Competitividad.
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record