- -

Implantación de metodologías de cálculo a través del lenguaje Python para asignaturas impartidas en las titulaciones de la ETSIN.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Implantación de metodologías de cálculo a través del lenguaje Python para asignaturas impartidas en las titulaciones de la ETSIN.

Show full item record

González Gutiérrez, LM.; Cercós Pita, JL.; Esteban Burgos, D. (2016). Implantación de metodologías de cálculo a través del lenguaje Python para asignaturas impartidas en las titulaciones de la ETSIN. Modelling in Science Education and Learning. 9(1):151-160. doi:10.4995/msel.2016.4597.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/69744

Files in this item

Item Metadata

Title: Implantación de metodologías de cálculo a través del lenguaje Python para asignaturas impartidas en las titulaciones de la ETSIN.
Secondary Title: Implementation of Computation Methodologies through Python Programming Language for Subjects Taught in the School of Naval Engineering of the UPM
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] The global target of this project is to improve the e ficiency of the students learning results by incorporating active learning methodologies such as the Python programming language which will improve ...[+]


[ES] El objetivo de este proyecto es mejorar la eficiencia en los resultados de aprendizaje de los estudiantes, incorporando metodologías activas de aprendizaje como es la programación en el lenguaje Python. Este tipo de ...[+]
Subjects: OpenCourseWare , Python , Improve learning skills , Increase in the quality of teaching skills , Innovation in the development of subjects , Tutorial , Mejora del proyecto de aprendizaje , Mejora de la calidad docente , Innovaci on en el desarrollo de asignaturas , Creación de materiales
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Source:
Modelling in Science Education and Learning. (issn: 1988-3145 )
DOI: 10.4995/msel.2016.4597
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/msel.2016.4597
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record