- -

Rediseño de la Imagen Corporativa de Antena 3

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Rediseño de la Imagen Corporativa de Antena 3

Show full item record

Ballester Romaniv, O. (2016). Rediseño de la Imagen Corporativa de Antena 3. http://hdl.handle.net/10251/70222.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/70222

Files in this item

Item Metadata

Title: Rediseño de la Imagen Corporativa de Antena 3
Author:
Director(s): Escudero Fernández, Sofia
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Gráfica - Departament d'Enginyeria Gràfica
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2016-07-19
Issued date:
Abstract:
El cometido principal de este trabajo ha sido rediseñar la imagen corporativa de un canal de televisión, en concreto Antena3. Se ha empezado estudiando el concepto de identidad corporativa, donde se engloban las cuestiones ...[+]


The main purpose of this document was to redesign the corporative identity of a famous television channel, as is Antena3. It has started studying the meaning and the concept of corporate identity, where the main questions ...[+]
Subjects: Redisgn , Audiovisual , Graphics , Corporate identity , TV channel , Television , Image. , Rediseño , Grafismo , Identidad corporativa , Imagen.
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
degree: Máster Universitario en Postproducción Digital-Màster Universitari en Postproducció Digital
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record